• randveerud
  • ema, isa ja leevike: ema ja lego

    Tuesday, January 09, 2007

    ema ja lego

    jõuluvana tõi leevikesele lego. leevikese emale tõi ta seeliku, öösärgi ja rahakoti, aga kõige rohkem rõõmustas ema leevikese lego üle. juba jõululaupäeva õhtul, kui teised magasid, ehitas ema legoklotsidest uhke elamu. ja ehitab siiani, nii päeval kui öösel. leevike õnneks kade ei ole, kuigi ka talle meeldib legoga mängida. aga lisaks klotsidele meeldivad leevikesele veel legoprintsess ja legoloomad, emale need eriti huvi ei paku.
    ühel päeval hoidis vanaema leevikest ning pärast teatas ehmunult, et leevike lõhkus natuke legomaja. emale tegi see nalja, kuna need majad ongi ju leevikesele mängimiseks ning iga katkine ehitis annab emale uue võimaluse. hiljem aga sai nalja veelgi, kuna leevike rääkis mängimise käigus, et vanaema lõhkus maja trepi ära, aga tagasi ei osanud panna. mine siis võta kinni, kes mida lõhkus.
    ühel teisel päeval aga pomises ema endamisi, et klotse oleks juurde vaja, üldse ei saa ehitada. leevike tõi siis telefoni ja ütles viisaka häälega: "jõuluvana, too klotse juurde!"
    leevike vist ei aima veel, et jõuluvana tuleb uuesti alles aasta pärast. ema nii kaua küll oodata ei jaksa.

    10 Comments:

    Blogger öö said...

    kui minu tädipoeg oli nii umbes leevikese mõõdus (mina olin siis teismeline) ja tema oli ka suur legosõber. hoidsin siis teda ja võtsime lego ette. "mis me teeme?" küsis mari lahkelt. "tee auk!" hüüatas indrek innustunult.

    mina tegin augu. väljakutse leevikese emale!

    (seesama indrek hüüatas kord, nähes mind tetrist mängimas: "aken! oi, veel üks! mari, tee maja!")

    Tuesday, 09 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    Legot kulub palju jah. Aga mina armastan puuklotse - nendega on pidevalt tunne, et peaks poodi minema juurde tooma.

    Tuesday, 09 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    Minu teema on legoautod. Valmistan neid paar tükki nädalas.

    Wednesday, 10 January, 2007  
    Blogger Säde said...

    armas maris, mul on hea meel, et sa nii hea ema oled nüüd aga tegelt ma kirjutan, et küsida, et kas reedel ikkagi sobiks sulle see arenguvestlus ära teha või sul on juba muud plaanid, sest selgus, et minu ema (kes on kah suht okei) ikka on eestis sellel ajal.

    tervitades sinu (parim) õpilane liisa

    Monday, 15 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    vabandust tülitamise eest, lugesin teie blogi juhuslikult, aga kust selline vahva lego komplekt, kus nii palju pikemaid klotse sees on, pärineb? pole poodides (tartus) pole sellist trehvanud.

    Wednesday, 17 January, 2007  
    Blogger Unknown said...

    jess. ideaalne.

    16.00 reedel kunstiklassis siis eks.

    Wednesday, 17 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    triin,
    ega seal komplektis polegi palju pikki klotse, oleme lihtsalt lühikesed kokku pannud ja saavadki pikad. meil on kahed klotsid (starter ja lisaklotsid) ning loomaaed ja printsessi tuba.

    Thursday, 18 January, 2007  
    Blogger Kersti said...

    Tere Maris, Leevikese arengut on vga vahva jälgida! Kuna jutud on väga hästi kirjutatud, siis ootan alati uusi kirjutisi.

    Sul on siin paremal viide Markus Mihkli lehele, kuna oleme selle aadressi muutnud, siis ehk saad selle lingi ka ära parandada. Õige aadress on www.markusmihkel.com

    Aitäh!

    Friday, 19 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

    Monday, 22 January, 2007  
    Blogger maris said...

    esimene triin!
    mulle meeldivad ka reeglina puust asjad rohkem kui plastmassist. aga lego on üks väheseid, mis mulle istub. ilmselt kasutatakse neid nii kaua ja antakse lapselt-lapsele edasi, et prügimäele mittekõdunema jõuab legost suht vähe. seepärast pole ma üldse pahane lego kalli hinna pärast. las maksab, siis kasutatakse rohkem teiste vanu.

    Monday, 29 January, 2007  

    Post a Comment

    << Home