• randveerud
  • ema, isa ja leevike: ema ja kartulid

    Sunday, September 17, 2006

    ema ja kartulid

    leevikese ema eriti kartulit ei armasta. ta isegi usub, et kartul on ajumürk, igavene kahjulik kraam. ameerika indiaanlased plaksutasid käsi, kui valged neilt kartuli üle võtsid. nemad kasutasid seda loomasöödaks ja naersid, et näe näe, ise alistasid meid ja nüüd söövad end juhmiks. ja eks igaüks on tundnud peale taldrikutäie praekartulite sissevohmimist, et mõte eriti ei lippa.
    sellele vaatamata söövad ema, isa ja leevike korra nädalas kartulit ning sel kevadel pani ema isegi kaheksa kartulit maha. suvi otsa olid kartulid omapead maa sees, keegi neid ei rohinud, kastnud, mullanud ega väetanud. ja sügiseks oli iga varre alla kasvanud terve ports erinevas suuruses kartuleid.
    kui nüüd kõik kaheksa pesakonda pintslisse on pistetud, ehk saab siis ka mõttelaiskus otsa ja blogisse tuleb tihemini uusi lugusid.

    4 Comments:

    Blogger Triin said...

    meil pannakse kodus igal kevadel 40 vagu kartuleid maha. ja eks siis sügisel tuleb need siis kõik ka üles võtta. minu kartuliisu on ka aastatega üha kahanenud...
    hirmus kenad jutukesed teil siin, aitüma!:)

    Monday, 18 September, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Mis te siis sööte? Mulle ka ei meeldi kartul, aga pere "muud loomad" ei söö jälle ei riisi ega pastat. Köögiviljadest rääkimata. Ma siis kombineerin - keedan koos kartulitega porgandit vm.

    Monday, 18 September, 2006  
    Blogger kalake said...

    Meie kartulid, mis ise end maha panid ja ise ka üles võtsid (ema-abi), olid sel aastal kastanisuurused. Muidu meile kartulid meeldivad. Eriti kartulipuder, kus ka porgandit sees.

    Monday, 18 September, 2006  
    Blogger krista said...

    aga mulle maitsevad kartulid!

    ja praetuna ka...

    ja kui ma veel keskkoolis käisin, siis me tegime sõbrannadega pottide viisi friikaid :)))

    .... nüüd ma siis tean, mis mu ajuga juhtus ....

    Thursday, 21 September, 2006  

    Post a Comment

    << Home