• randveerud
  • ema, isa ja leevike: leevike ja ahv

    Tuesday, August 01, 2006

    leevike ja ahv

    kui leevikese ema on isa peale pahane, siis ütleb ta tavaliselt, et isa on ahv. see juhtub näiteks siis, kui isa ei ole järjekordselt osanud oma aega planeerida ning jõuab koju viis tundi lubatust hiljem või lepib kokku töökohtumise laupäeva hommikuks.
    kuna leevike omandab kõike rõõmuga, õpetas ema talle, et issi on ahv. ja nüüd kutsub leevike: "issi, issi, ahv, ahv" või poeb talle sülle, patsutab sõbralikult õlale ja lausub tõsiselt: "ahv".

    5 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    Kas ka Leevikese isal jätkub paar head sõna ema jaoks, mis Leevike võiks järgmiseks omandada?

    Thursday, 03 August, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    Sitaks pappi?

    Tuesday, 08 August, 2006  
    Blogger Arkadi Zuk said...

    Harakas, ma õpetaks, et harakas ja rähn.

    Thursday, 10 August, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    ma õpetaks oma lastele sellise lause: "Kuradi loomad, mida te põõnate! Kas mina pean lauba hommukul kõik nädala laga ära koristama!?"
    Siis hea vastata, et jah pojake, pead küll

    Friday, 11 August, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Irw, ma olen ka ahv... aga seda sellepärast, et olen nii karavane... lapsed küll kutsuvad mind King Kongiks:))



    Soodsa hinnaga kontori mööbel www.basic.ee!!

    Thursday, 31 August, 2006  

    Post a Comment

    << Home