• randveerud
  • ema, isa ja leevike: ema ja ridikül

    Thursday, May 25, 2006

    ema ja ridikül

    leevikese ema ridikül on praegu üks must valge randiga kunstnahast üleõlakott, selline natuke veneaegse välimusega. ema ostis selle koti rootsist ja isa imestas, et miks välismaalt venelase kott toodi. ja koti sisu on järgmine: leevikese sandaalid; rahakott; väike roosa nukk triinu; tühi prillitoos; kirju pearätt; tühi porgandimahla pudel; automaki esipaneel; tühi fotofilmi topsik; neoonkollane marker; pastakas; kaks väikest hõbelusikat; turbalillepottide ümbris; huuleläige the body shop; leevikese kamm; peotäis sente; pastaka kork; rocca al mare kooli võti; üks kümnekroonine; looduspere kliendikaart, mis pidevalt rahakotist välja kukub; mõõdulint; sõrmus.


    17 Comments:

    Blogger Reede said...

    Naljakas, ma panin täna oma blogisse just käekotiteema. Enne, kui teisi blogisid lugema hakkasin. Kusjuures koju tulles oli mul plaanis hoopis ühte teist teemat valgustada.
    Minu blogist näeb siis, mismoodi ridikülid välja võiks näha.

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Reede said...

    Kas seljakoti sisu ka loeb? Ma siin NY-s käekotti polegi kasutanud, sest sõidan aga jalgrattaga ja siis on seljakott väga hää. Ja nüüd, kus ma vahel lapsehoidmisega aega surnuks löön, on ka seljakott asendamatu, sest kaks vaba kätt on lapsehoidmisel parem kui üks vaba käsi.
    Täna oli mul seljakotis dressipluus, Central Pargi kaart, eesti-inglise ja inglise -eesti väikesed kollased sõnastikud, tops mandleid, pudel tomatimahla, rahakott, kaks mustvalget paberlennukit ja kolm värvilist Jaapanist toodud origamide valmistamiseks mõeldud paberist tehtud paberlennukit, karp viinamarjadega ja karp miniporganditega ja ajaleht "am New York", mida saab tänavalt kastist tasuta võtta ja fotoaparaat Canon PowerShot S400.
    Muud eluks vajalikud asjad riputasin enda külge püksitaskutesse.

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger ingrid said...

    ja miks sa siis mulle eile lusikat ei laenanud kui sul neid ikkagi kaks tükki kotis oli. nagunii oli üks meie oma

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Eppppp said...

    Aga mul ei olegi permanentset kotti! Mul on näiteks seljakott, väike must kott, suur must kott, valge riidest kott... kõiki iseloomustab stiil "suva" ehk "casual".
    ALATI on seal paber ja pliiats ja veepudel. Praegusel aastaajal ka päikseprillid. Ahjaa, viimasel ajal üha enam ka fotoaparaat.
    LINNA minnes ka huulepulk. Ja rahakott. Kodu lähedal hulkudes ei pruugi olla.
    MARTAGA MINNES ka talle nokaga tass, suvaliselt kokku visatud mänguasjad ja mingit toidupoolist.

    PS. Riskides olla rõve, aga olles realistlik, enamasti üritan ka hoida hädaabi tampoonikese kotitaskus.

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Anu said...

    eppppp, ma riskin olla veel rõvedam, ja teatan laiale avalikkusele, et mul on peale hädaabitampooni ka kondoom ka kuskil kotisahtli vahel:P ilma mingi kindla eesmärgita kusjuures, ausõna!!!:)

    aga käekotiteemaline postitus mu blogis tuleb kindlasti, aga kuna mul on üks tore isetehtud ridikül ka, millega uhkeldada vaja:) ja seoses piltide blogisse toppimise tehniliste üksikasjadega ja ajapuudusega tuleb see lähipäevil:)

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Reede said...

    Järgmine teema võiks olla külmkappide sisu tutvustus. Kui julgete :)

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Eppppp said...

    ...ja see tutvustus, kus on hunnik asju, mis varsti vaja ära parandada ;) Vüi nendega midagi teha. Mul on üks suur kirst neid täis. Isegi vanad sokid on alles, et äkki sajajalgset teha. Äkki tutvustaksin neid oma Marta-blogis ja saaks ideid.
    ;)

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    No kotis viimati oli padi. Ega sinna rohkem mahugi. Ja ega mul eriti kotti nagu polegi.
    Raputasin asjad läbi ja taskutes oli 17 õllepudeli korki; 3 tühjaks jooksnud sigaretti ehk filtrit; mingi traat; mingi juhe; üks tikk millele isoleerpael peale keritud; hunnik kopikaid; 3 tühja suitsupakki; tiukutoos põlend tikkudega; võtmed; MP3-e mängija kõrvaklapid; tubakat; suitsupaki kilesi; Audi A4; radioola ja veel igast vajalikku kraami

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Ruudi said...

    Vägev! Minu kott polegi kõige hullem! Minu koti sisu nimekiri läks nii pikaks, et lähen ja trükin ta parem oma blogisse... (olen 1 igavene ideevaras)... vist ikka on mu kott senimaani kõige hullem..

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    Kuule Ruudi - Sul pole bloogi!

    Thursday, 25 May, 2006  
    Blogger Ruudi said...

    kussjuures mul on bloog, aga ma ei oska teda millegipàrast oma profile panna...(ruudolf.blogspot)

    Friday, 26 May, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    See on vist sellepärast et sul on välismaa bloog

    Saturday, 27 May, 2006  
    Blogger Anu said...

    ruudi, sa pead oma profili toimetama ehk edit profile ja võtma ära linnukese sealt, kus küsitakse, kas sa tahad oma blogi teistega jagada ehk siis mingisse blogspoti nimekirja panna vms, segaselt kirjutatud, aga äkki said aru:)

    Monday, 29 May, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Ja see käekotist puuduv kamm on ikka ka seina peal elektrijuhtme vahel siin...

    Wednesday, 31 May, 2006  
    Blogger Anu said...

    tegelikult muidugi ei pea seda linnukest ära võtma, vaid linnukese panema sinna:D

    Thursday, 01 June, 2006  
    Blogger Sirkus said...

    ridikùl tàhendab prantsuse keeles naeruvààrset, seega on nimi kotti vààrt ;)

    Thursday, 01 June, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
    »

    Saturday, 22 July, 2006  

    Post a Comment

    << Home