• randveerud
  • ema, isa ja leevike: isa ja reisikott

    Monday, October 09, 2006

    isa ja reisikott

    leevikese isa on väga suure staažiga reisija ning teab, et komandeeringusse või ekskursioonile palju asju kaasa vedada pole mõtet. nagunii on ta terve reisi ühtede riietega ning tuleb pakitud sumadaniga koju tagasi.
    eile saabus isa nädalapikkuselt smolenski-reisilt koos pisikese halli kotiga, mille sisu koosnes enamjaolt kingitustest. suurte kohvritega kolleegid olid isa reisikoti üle imestunud. "no ega nad ise ka seal riideid ei vahetanud, ma spetsiaalselt jälgisin," ütles isa.

    3 Comments:

    Blogger krista said...

    Kalle käis just meiega spas ja kodust väljus ta kilekotiga, kus oli sees üks t-särk ja ühed puhtad trussikud ... spas selgus, et on vaja dresse ja sokke ka... ja niisiis läks Kalle minu aeroobikapükste ja südamega sokkidega tai-massaazi ;).... ega ei olegi vaja ise ju asju kaasa võtta, peaasi, et sõbrad hädast välja aitaks!!!

    Tuesday, 10 October, 2006  
    Blogger maris said...

    ma olen küll näinud, kuidas kalle välub kodust smoking riidepuuga kaasas. aga siis läheb ta vist tööle mitte puhkama....

    Tuesday, 10 October, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    mina ka just saabusin. mina olen see inimene, kes tassib alati reisile minnes pool elu kaasa. nüüd just pakkisin kotti lahti ja oh seda imekest, mis kotist kõik välja tuli ilma et ma neid üldse kasutanudki oleksin.

    Thursday, 12 October, 2006  

    Post a Comment

    << Home