• randveerud
  • ema, isa ja leevike: isa ja diil

    Monday, January 29, 2007

    isa ja diil

    paar nädalat tagasi helistati leevikese isale linnalehest ning uuriti, milline oli tema lemmiktoit koolisööklas. isa vastas kuulekalt: mannavaht, aga oli väga häiritud, et tema, kui lugupeetud filmiinimese käes sellist lihtlabast küsimust küsitakse.
    sel nädalal üllatas leevikese isa eesti rahvast oma ülesastumisega diili reklaamis. väike nupuke linnalehes on säästuoperaatori reklaamimise kõrval käkitegu. kõige suurema üllatuse osaliseks sai aga leevikese isa ise, kellel vastavast reklaamist aimugi polnud. tema oli poolkogemata ken saani kaamera ette jäänud ning naiivselt vaid proovi teinud.
    jääme huviga ootama leevikese isa uusi kangelastegusid!

    5 Comments:

    Blogger kalor said...

    ma ei julgend küsidagi, mis rõve nali see on või kes ja kui purjus täpselt oli. a ju see siis käibki nendes ringkondades niimoodi...

    Tuesday, 30 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    tänasest peaks olema eetrist eemaldatud. me ise ei näinudki.

    Tuesday, 30 January, 2007  
    Anonymous Anonymous said...

    mina ka sattusin vaatama seda peent reklaami, silmad läksid punni pähe ja ei suutnud uskuda, et TÕSILUGU;) ...aga näed...kõik pole alati nii nagu paistab!

    Tuesday, 30 January, 2007  
    Blogger Gaidi&co said...

    Mina ka nägin, kuigi ma ei teadnud esialgu et see teie isa on, aga kulm tõusis päris kõrgele nähes seda. Nüüd tean kohe palju rohkem :)

    Tuesday, 30 January, 2007  
    Blogger Jubejuss said...

    Mina nägin ka ja nüüd on mu telefonil uus roheline kaart.
    Proovisin sellega ka ameerikasse emigreeruda, aga ei saand. No võibolla muidu oleks saand, aga sinna ameerika saatkonda ei saa kuidagi sisse. No võibolla olid mul valed võtmed kaasas, kuigi maal garaazi sai küll nendega. Aga muidu Jaak tabavalt ütles ja sestikuleeris, et teistel lähvad üles, aga diilil alla. Käisime pärast lastega seal kohapeal vaatamas ka ja tõsijutt.

    Thursday, 01 February, 2007  

    Post a Comment

    << Home