• randveerud
  • ema, isa ja leevike: isa ja kehakaal

    Sunday, January 22, 2006

    isa ja kehakaal

    leevikese isa on üldiselt üsna tore mees, kuigi ka temal on mõned üksikud veidrused. üks kummalisemaid on pidev mure kehakaalu pärast.
    kümme aastat tagasi oli isa nagu kriipsujuku ja kui võimalus anti, sõi ta ära kõik, mis käeulatuses. leevikese emal oli temaga piinlik külas käia, kuna ta sõi võõrustajatel alati kapi tühjaks.
    aga kui isa hakkas lähenema kolmekümnendale eluaastale, märkas ta, et sõbrad-tuttavad meesterahvad on kahtlaselt kosunud. nii mõnelgi oli ette kasvanud paras kõhuke. ja siis ühel päeval avastas isa, et ka tema hakkab tüsedusele kalduma. vot sel hetkel isa muutus. ta tegi endale kindla plaani, et peale kella kuute õhtul enam ei söö. ning alati sööb pigem vähem kui rohkem. ja teeb hommikuti kätekõverdusi. kui televiisorist näidatakse mõnda viimasel ajal kosunud meesterahvast (no näiteks marko matveret või kedagi) hakkab isa alati halama, et kuidas ometi ei suuda inimene end kätte võtta jne.
    kõik hommikud ema, isa ja leevikese peres algavad sellega, et isa veab end voodist otse kaalule ja ohib nagu teismeline plika. mida see kaal täpselt näitab, seda ema ei tea. välisel vaatlusel tundub isa igati normis olevat. aga ise pole ta kunagi rahul.
    kui mõni nüüd arvab, et leevikese isa näol on tegemist mõne suuremat sorti ilueediga, siis ta eksib. leevikese isa on suht tahumatu kuju. ei ta kammi ennast ega aja habet ja võib täiesti vabalt kuu aega jutti iga päev sama kampsuniga ringi käia. aga vot paksuksminemist tema kardab.

    6 Comments:

    Blogger maris said...

    ma olen ka seda raamatut lugenud, aga õnneks LEEVIKESE ISA EI OLE BULIIMIK.

    Sunday, 22 January, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    Mina lugesin seda raamatut pärast oksendamist ja sellepärast kleepus see koht kinni ja ma ei saandki seda teada. Nüüd ma ei teagi seda

    Monday, 23 January, 2006  
    Blogger Eppppp said...

    Minu mees ka tegeleb oma kehakaaluga. Tema alter ego on Keanu Reeves. nagu ta kirjeldab, pidavat see aitama. Kas Keanu ostaks selle pizzalõigu? Ei, Keanu ostaks rohelise tee ;)jms.

    Monday, 23 January, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    Kehakaal peab endaga ise tegelema - inimeste mureks jäägu söömine

    Tuesday, 31 January, 2006  
    Blogger Jubejuss said...

    P.S seda viimast on öeldud Sokrates, aga võibolla ka Õgides või Matsutades, ei teagi

    Tuesday, 31 January, 2006  
    Blogger Muidumeez said...

    Minu naine arvab, et ma peaks ka tegelema hakkama. Ma plaanin kah, nii 6-7 aastat juba plaanin. Ehk õnnestub enne lõhkiminemist ikka asi kontrolli alla saada

    Friday, 25 May, 2007  

    Post a Comment

    << Home