• randveerud
  • ema, isa ja leevike: leevike ja seelik

    Sunday, October 15, 2006

    leevike ja seelik

    kui leevike riidesse paneb, siis räägib ta samal ajal: "pluus selga, kampsun selga, jope selga, müts pähe, püksid jalga, kingad jalga, seelik jalga." ema tavaliselt parandab teda, et seelik käib selga, mitte jalga. aga leevike on kindel ja ütleb ikka: "kleit selga, seelik jalga."
    ja siis hakkas ema mõtlema, et tegelikult on leevikesel õigus. seelik käib selga nendel inimestel, kes seda üle pea topivad. ema ja leevike aga tõmbavad seeliku jalga nagu püksid. kui ema väike oli, siis õpetati ka teda peaga seelikust läbi pugema. aga emale tundus selline lähenemine keeruline. seelikut pidi üle pea rebima vist seepärast, et see mööda maad ei lohiseks. aga miks siis püksid võivad lohiseda?

    18 Comments:

    Blogger Lupetta said...

    Vanasti olid naistel laiemad puusad. Vaata siis läheb seelik selga ainult ülevalt:-), aga kui õlad on sama laiad kui puusad, siis vist vahet pole. Üle pea tundub palju ebamugavam - pilt läheb äkki tasku.

    Sunday, 15 October, 2006  
    Blogger Annu said...

    soeng läheks segamini ja prillid jääks seelikusabasse kinni, vat sellepärast pannakse seelikut jalga (mul on küll puusad oluliselt laiemad kui õlad).

    Sunday, 15 October, 2006  
    Blogger krista said...

    mul on ka üks seelik ;)

    Sunday, 15 October, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Miks püksid võivad lohiseda - aga katsu sa pükse üle pea selga ajada!

    Sunday, 15 October, 2006  
    Blogger öö said...

    aga minule tundus väiksena, et üle pea seelikut selga ajada on kuidagi naiselik ja üle jalgade mehelik. et paned seelikut selga nagu mehed pükse jalga, kusse kõlbab. loogikani ma sel teemal ei jõudnudki. ilmselt mõtlesin sellele vähe, aga eks seelikuid oli mul ka vähe.

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger mariss said...

    minu ema teab (ja järgib) igasuguseid ebausuga seotud veidraid asju ja ütlemisi. tema kordas mulle juba lapsena - pane seelik üle pea selga, muidu hakkab mees petma. vott:P
    a kuna seeliku üle pea selga ajamine on üks ilmatum nuhtlus, siis pole ma seda soovitust järginud...

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger Pesukaru said...

    hehee, kui on ikka lukuga seelik, siis peavad need puusad ilmatuma laiad olema, et seelik muudmoodi selga ei läheks kui üle pea :D

    vanasti oli pigem asi selles, et seelikud olidki ülalt väga kitsad, kuna vöökohad olid palju kõrgemal ja puusad ei mänginud selle juures mu meelest küll erilist rolli.

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger Liisapereema said...

    Liisa peaks olema Leevikesega võrreldes vanamutt (umbes kuu aega vanem) aga tema sõnavara mahuks siia paarile reale ära. No olgu, natuke liialdasin. Siiski nimetab ta kõiki asju põhiliselt kahe sõnaga: 'see' ja 'opa'. No lisaks tulevad loomahääled ja niuke kraam. Apua!

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger maris said...

    mul tuli üks mõte veel - vanasti oli ju inimestel kombinee ka. sellega altpoolt seelikut selga tõmmata vist hästi ei saa. või tuleb kohutav pusserdis siis.

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger maris said...

    liisapere, ära pabista. ma just lugesin, et intelligentsete ja kõrgeltharitud vanemate lapsed hakkavad hiljem rääkima.
    loodame, et krista seda ei loe, kuna ketlin räägib juba ammu nagu esimese klassi õpilane.

    Monday, 16 October, 2006  
    Blogger Annu said...

    see intelligentsete ja kõrgeltharitud vanemate jutt mulle meeldib:) ma küll ei tea, kui vanad need teised lapsed siin on, aga mu 20kuune ei ütle sõnagi.

    Tuesday, 17 October, 2006  
    Blogger triibik said...

    emaisaleevike, see kombineejutt on sul jumala arukas. aga minagi olen seeliku jalgapanijate tsunftist. olen paar korda kuskil proovikabiinis täiesti klaustrofoobselt seelikusse peadpidi kinni jäänud ja seal ahastades väänelnud. never again.

    Tuesday, 17 October, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    See arengu-teema on individuaalne, jah. Tean poissi, kel kuni 3 aastani tuli väga vähe sõnu ja viieselt luges kirjatähtedes:)

    Tuesday, 17 October, 2006  
    Blogger maris said...

    meil umbes 20-kuused ongi siin kõik.

    Wednesday, 18 October, 2006  
    Blogger Liisapereema said...

    ma räägin, liisa on vanamutt, juba 21 kuune :P
    ei, ega ma ei kurda, ta kamandab ka ilma sõnadeta nii et terve pere võhmal on. mis siis veel saab, kui hakkab rääkima! :)

    Wednesday, 18 October, 2006  
    Blogger öö said...

    mismõttes kõik on 20-kuused?
    minu 5-nädalane valdab näiteks täitsa vabalt fanta keelt.

    Thursday, 19 October, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    meil hakkas teise eluaasta lõpus robinal sõnu tulema. nüüd on täpselt kahene ja teeb lauseid missuguseid. see kõik tuleb väga järsku ja kiiresti nagu muugi lastega seotu:)

    Saturday, 21 October, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Seelikutest selline lugu, et ... ükskord kitsast teksaseelikut üle pea selga ajades jäi see kõhu peale kinni, ei tulnud ei üle puusade alla, ega ka enam üle õlgade üles mitte, ühesõnaga - seelikust sai ühe hoobiga korsett. No saime emaga jupp aega pusida ja sikutada, aga õnneks siiski seelikut seljast ära lõikama ei pidanud :) Edaspidi olen eelistanud seeliku jalgapanemist...

    Monday, 23 October, 2006  

    Post a Comment

    << Home