• randveerud
  • ema, isa ja leevike: ema, isa, leevike ja hiir

    Monday, December 10, 2007

    ema, isa, leevike ja hiir

    ema, isa ja leevikese koju kolis elama hiir. keegi teda otseselt ei kutsunud, aga ühel õhtul oli köögi puhvetkapist kosta krabistamist. isa lubas, et toob lõksu ja püüab hiire kinni. aga jutuks see jäigi. isal oli pöff ja teda hiir ei seganud. ema kartis hiirt ja sellest kapist ta asju võtta ei julgenud. näiteks olid seal leiva küpsetamise vormid ning ema pidi poest leiba ostma. leevike muidugi tahtis hiirt näha ja hiirte juustu pakkuda, aga ema ei lubanud ust avada.
    eile hilisõhtul tegid ema ja isa arvuti taga tööd ning jälle kostis krabistamist. aga seekord mitte kapist, vaid suurest savist kausist. kausis olid õunad, küpsised ja kuivatatud puuviljad. isa tõusis ettevaatlikult püsti, hiilis kausini ja kattis selle papist mapiga ning viis kogu kupatuse õue. loomulikult mitte oma aeda, vaid paar maja edasi asuvasse allfilmi hoovi.
    ema jõudis juba rõõmustada ning tegi ettevalmistusi puhvetkapi ukse avamiseks. aga kahjuks kostis järgmisel päeval kapist jälle krabinat ning isa meenutas, et õue jäid vaid küpsised ja pähklid. tema oli seni arvanud, et hiir peitis end küpsise taga.

    2 Comments:

    Blogger triin said...

    mul ka oli aastaid tagasi selline allüüriline. Ta tundis end väga hästi vaatamata minu hirmule või ehk just selle tõttu. Igaljuhul hakkas ta jõhkralt paljunema. Pärast ei olnud küpsisekauss enam kunagi ilma hiireta ja nad isegi ei jooksnud mu eest, vaid loivasid, kui ma müra tegin. Prrrr. Ma siiski välja ei kolinud, vaid korraldasin genotsiidi. Jube mõeldagi. Hea, et möödas.

    Monday, 10 December, 2007  
    Blogger triibik said...

    meil kah maakodus hiirte pidu. ma olin öö otsa nende pärast üleval, sellal kui ülejäänud pere magada norskas ja nohises. naabrimees soovitas veterinaarapteegist osta mingit mürki, mis nad kenasti mumifitseerib, mitte kapi taha mädanema ei jäta. mõtle, kui armas, hiiremuumiad, riputad üles nagu voblad.

    Tuesday, 11 December, 2007  

    Post a Comment

    << Home