• randveerud
  • ema, isa ja leevike: ema ja lamp

    Thursday, March 30, 2006

    ema ja lamp

    ema ja leevike seadsid end just õue, kui koridoris tulid vastu ühistu esimees ja tema naine. "me ostsime lambi," ütles mees ja astus leevikese emale teele ette. tore, mõtles ema. eks meil ole ka midagi uut vaja, aga pole nagu mahti ja rahaga on ka nagu on. "vaadake seda lampi, kuidas meeldib?" küsis naine. "poes on nii palju lampe, ei osanud kuidagi valida." leevikese ema vaatas lampi ja see ei tekitanud temas mingeid emotsioone. ta ei olnud naabrite juures kunagi käinudki, kuidas ta siis oskas midagi lambi sobivuse kohta arvata. "teine võimalus oleks midagi laterna-tüüpi," jätkas naabrinaine. ei, mitte latern, mõtles leevikese ema ning ütles valjusti: "kena lamp." "oi kui tore, et teile meeldib," rõõmustas esimees. leevike muutus juba rahutuks ning ema kaalus mõttes, kas peaks naabritele leevikese uusi sukapükse tutvustama ning arvamust küsima. "me ise ka mõtlesime, et lihtne on kõige parem variant," kostis naine rõõmsal häälel ning naabrimees lisas: "sellele saab kenasti majanumbri ka peale kleepida, on pimedas näha."
    leevikese emal oli hea meel, et ta sukapükstest kõnelema ei olnud hakanud ning läks leevikesega trepist alla.

    5 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    Väga torededad lood kõik... ja seegi pole erand. Ainult võiks öelda sukkpüksid ... ma ei tea, mis see on aga kõik inimesed, keda mina tunnen kasutavad sõna SUKApüksid (ma ise kaasa arvatud :)) ja mu kolmene ütleb ka sukapüksid ja ma siis usinasti iga päev parandan teda.... siit vist see harjumus.

    Ma tegelikult ei ole üldse tähenärija aga ehk on pedagoogil vaja mõnikord ka õieti öelda...

    Parimat soovides ja edaspidigi vahvaid lugusid oodates.

    Thursday, 30 March, 2006  
    Blogger merxs said...

    Tähenärimisest rääkides: tegelikult peaks küll ütlema "õigesti"-

    Thursday, 30 March, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Jäid jah jutumärgid panemata :), hajameelne kah veel!

    Thursday, 30 March, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    Lambiga sarnane lugu - kui ootamatult kiiresti sünnitama pööranuna ja üksi kodus olles kiirabi kutsusin, küsis 112 mu käest et kas mul koer ka on. Esimese hooga tahtsin vastu küsida et a kas teil on kuldkalad. Mul oli selleks ajaks veel nii vähe oma majas elamise staazhi et ei saanud kohe (ja vähe erutatud olekus) pihta, et telefonineiu tahtis tagada, et mu aias olev potentsiaalne lõukoer brigaadi kannikast ei haukaks.

    Friday, 31 March, 2006  
    Blogger mermaid said...

    see lambilugu nii vahva :)))))

    Sunday, 02 April, 2006  

    Post a Comment

    << Home