• randveerud
  • ema, isa ja leevike: leevike ja ema prillid

    Friday, April 14, 2006

    leevike ja ema prillid

    lõpuks juhtus see, mida oli juba ammu oodata. leevike murdis pooleks ema prillid. sellest ajast, kui leevike paarikuuselt haarama õppis, on ta pea iga päev ema prille rabanud. ja nüüd, aasta hiljem, õnnestus tal need täpselt keskelt pooleks murda. kõik toimus üsna kiiresti - ema pikutas diivanil, leevike tuli kohale, haaras prillid ja tegi krõksti.
    nüüd istub ema keset suuri pühi silme eest udune ja ei kujuta ettegi, kust nii äkki uusi prille saada. hea, et ta vähemalt munad hommikul ära värvis. muidu oleks pimedana kõik ühtlaselt pruuniks võõbanud.

    7 Comments:

    Blogger maris said...

    kuidas ma saaksin nii pisikese peale tige olla? vedas, et ta ennast ei torkinud nendega.

    Friday, 14 April, 2006  
    Blogger Liisapereema said...

    vaata et sa nüüd autoga prillipoodi ei ürita minna :)

    ma olen korduvalt mõelnud, kus on lähim prillipood, kuhu häguse pilguga kohale minna...

    Saturday, 15 April, 2006  
    Blogger Anu said...

    Mul Suusi murdis ka ükskord prillid katki. Saigi uued ja ilusamad:)
    Aga eile murdin ma ise endal hamba küljest suure tüki ära ja see on umbes sama halb tunne, kui et prille pole...

    Saturday, 15 April, 2006  
    Blogger krista said...

    Ketlin murdis ka Kalle prillid ära, aga õnneks ainult sanga... nii et Kalle kasutab neid prille edukalt edasi :))).... hoiab ühe käega kinni. Autoga sõita ei saa, see tähendab, et mina pean alati sõitma, aga kinos saab ta käia küll.... ja nüüd ta tahab nägijaks saada ja ei tahagi uusi priile osta... luges ühest raamatust, et saab ja nüüd käib oma ühe sangaga prillidega ;)

    Saturday, 15 April, 2006  
    Blogger Eppppp said...

    Meil lapsuke ka mitu paari prille katki teinud. Põhiliselt küll päikeseprille. Võibolla ta sel suvel õpib ära ka uue tegevuse, mida nendega ette saab võtta, nimelt nina peale panemise.

    Sunday, 16 April, 2006  
    Blogger mermaid said...

    oh meie tirtsuke kisub kah peille ninalt koguaeg..nii mul, kui issil..kaugel see prillimurdmise päevgi on :))))

    Sunday, 16 April, 2006  
    Anonymous Anonymous said...

    tugev tüdruk see Leevike :P

    Sunday, 16 April, 2006  

    Post a Comment

    << Home